Favoritele lunii februarie

Buna frumoaselor,

Nici nu mi-am dat seama cum a zburat vremea si ne aflam deja la sfarsitul lunii februarie.Am sa va arat care sunt produsele pe care le-am folosit cu ardoare luna asta…

 

Favoritle lunii februarie

 Intr-o ordine aleatorie am sa incep cu paleta Au naturel de la Sleek ( care a fost si printre favoritele de luna trecuta).Nu ma pot satura de ea…si binenteles,ca mi le doresc pe toate!!! Toate paletele Sleek sa vina la mine 🙂

Si-a facut cineva mila de mine si mi-a cumparat din Bucuresti concealar-ul Mac Select Moisture Cover nuanta NC30.Il ador cu toate ca mi se pare putin cam inchis la culoare acum dar la vara o sa fie perfect.

Primerul Elf nuanta Sheer se afla si el printre preferate.Nu are rost sa mai spun,fardurile stau cuminti pe ploape muulte ore!

Tot din categoria Elf este si blushul din gama Studio, Pink passion.Este cam turbata nuanta, mult mai aprinsa decat ma asteptam dar daca il aplic cu grija arata chiar bine!

Rimelul L’oreall volume millions de cills se afla si luna asta printre favorite!

Rujul Farmasi din gama True Color nr 16 este si el printre preferate.Iubesc produsele Farmasi 🙂

Fardul duo de la Al verde pe care il folosesc pentru conturarea sprancenelor.Este foarte bun si in general sunt incantata de produsele Al verde.

Crema de fata de la L’oreall mi s-a parut potrivita luna asta mai ales ca fata mea a avut de indurat niste geruri cumplite iarna asta.

Oja mov de la Moyra e de departe favorita mea dintre ojele pe care le-am purtat pe unghii luna asta! 🙂

As mai adauga mastile de fata extraordinare Montagne Jeunesse despre care am vorbit aici.

Pentru ca ne apropiem cu pasii repezi de perioada in care vom trece la rochite si pantaloni scurti,binenteles ca am intrat in panica si am inceput sa-mi masez zonele acelea cu probleme cu crema anticelulitica de la Elmiplant! Intotdeauna ma ajuta sa nu arat ca solul planetei Marte. 🙂

La capitolul ingrijire podoaba capilara am sa punctez Keratina lichida de la Anian(curand o sa scriu despre ea) si masca tratament pentru par vopsit de la Loncolor(review soon).

Cam astea ar fi preferatele mele din luna frebruarie.

La sfarsitul acestei postari vreau sa va arat si revista Cosmopolitan si produsul de la NYX cu care a venit.

Dupa ce am stresat toate vanzatoarele de la toate chioscurile de ziare care mi-au iesit in cale si de la care primeam mereu acelasi raspuns(nu am primit revista inca) si dupa ce am miorlait prin casa un weekend intreg,sotul meu a avut mai mult noroc si mi-a gasit in sfarsit revista cu trio-ul atasat.A avut de ales dintre trio sau creion de buze.

 Crezand ca poate o sa am putin noroc am zis sa trec si prin Inmedio din Kaufland Calea Sagului(Timisoara).Vreau sa stie toata lumea ce vanzatoare nesimtita lucreaza acolo! Mai avea 3 reviste Cosmo si cand m-am uitat mai atent am vazut ca era umblat la ele in sensul ca era scos cartonul acela mare pe care erau descrise produsele Nyx care veneau impreuna cu revista si nu exista nici un produs Nyx in ele(doar cardul de 20 de lei de la H&M) iar revista era la pretul de 10.90(una fara cadou costa 8.90 lei).Cand am intrebat-o pe vanzatoare de ce comercializeaza asa ceva a inceput sa se ofenseze si sa-mi spuna ca asa le-a primit si daca nu-mi convine sa iau chioscurile la rand si sa-mi caut revista in alta parte.

Da!!! Asa se intampla la noi in Romania!Am lasat-o in plata Domnului si nu m-am coborat la nivelul ei…Bine cel putin ca sotul meu a avut mai mult noroc(nu-i asa ca e un dulce? 🙂 )

Care sunt produsele voastre preferate din aceasta luna?V-ati luat revista Cosmo?Ce ati nimerit?

Astept comentariile voastre.Pana atunci …

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Favoritele lunii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Favoritele lunii februarie

  1. Adriana zice:

    ce norocoasa esti, cu trio-ul ala minunat, are niste nuante deosebite! am avut si eu n tentative nereusite de a pune mana pe cosmo cu ceva de la Nyx, si pana la urma am gasit ( cand imi pierdusem speranta 😀 ) un trio alb-gri-negru, dar cu mana pe inima, te invidiez enorm :))

  2. Ral Diaconescu zice:

    Numai eu nu m-am dus de lene sa imi iau revista :))

  3. liv-love-life zice:

    Ai un sot destept si inspirat,felicitari.Am luat zilele trecute revista Marie Claire cu crema de corp Dove,editia de iarna si inauntru era si o mostra din noul fond de ten L’oreal iluminator(sunt curioasa ce parere ai despre el,am vazut ca si in Cosmo e prezent).
    Succes la stresat vanzatoare afurisite si la vanatoarea de reviste bune.
    Pupici…

  4. Alexia zice:

    Multumesc! Inca nu am incercat mostra cu FDT L’oreall dar soon o sa-i vina randul!
    Pupici si tie 🙂

  5. VeVe zice:

    Ce dragut! La noi la Ploiesti nu am gasit decat fond de ten, pudra compacta, creioane, blush (mosaic) si gloss. Din pacate nu am reusit sa mi le cumpar pe toate 😦 doar fondul de ten si pudra. Mi-as si luat si eu un trio asa dragut :X

  6. Alexandra zice:

    *Hai ca m-am si prostit cand am auzit cate bunatati au fost in alte orase… Scuze! :S

Lasă un răspuns

