Oscar’s 2012 highlights

Buna frumoaselor,

Iata ca a trecut si a 84-a gala a premiilor Oscar.Nu voi discuta castigatorii ci,binenteles,tinutele vedetelor prezente pe covorul rosu.

  • De departe preferata mea de anul acesta este fara indoiala Angelina Jolie.Ea a ales o rochie de catifea neagra Atelier Versace cu o taietura(crapatura) foarte provocatoare.Totusi  Angelina mi se pare un  cam prea slaba in ultimul timp.

  • Daca tot facem un top pe locul doi in preferintele mele s-ar situa Mila Jogovich.A purtat o rochie extraordinara a designerului meu preferat Ellie Saab.

  • O alta aparitie super sexy a fost Jennifer Lopez care a ales sa poarte o creatie Zuhair Murad( alt libanez exceptional!! sunt mandra pentru ca prin casatorie sunt jumatate libaneza) 🙂

  • O tinuta impecabila,sexy si totodata feminina Gucci, a purtat Cameron Diaz.A aratat extraordinar.

  • Uitati-va putin la Olivia Spencer!!! Cat de bine poate arata si cum pune in valoare tinuta semnata de Tadashi Shoji!!! Love her!

  • Michelle Williams si-a pus in valoare corpul cu o tinuta Louis Vuitton culoarea somonului.

  • Meryl Streep arata superb la cei 62 de ani in rochia semnata Lanvin!

  • O alta aparitie  extraordinara a fost cea a actritei Jessica Chastain care a optat pentru o rochie semnata Alexander McQueen.Amazing!

  • La fel de mult mi-a placut si Penelope Cruz care a aratat foarte royal intr-o tinuta Giorgio Armani!

  • Trecand la capitalul „Not so great..” nu mi-a placut alegerea actritei Emma Stone.Creatia este semnata Giambattista  Valli si( nu a fost doar parerea mea) seamana destul de mult cu rochia purtata de Nicole Kidman la gala Oscar din 2010.

 

  • Nu mi-a placut in schimb deloc rochia purtata de Gwyneth Paltrow semnata de Tom Ford.Prea arata a tinuta de super erou!!! 🙂

  • Si ultima sau Asa Nu(dupa parerea mea) este Stacy Kiebler sau prietena oficiala a lui Clooney.A purtat o tinuta semnata Marchesa si cei din presa de peste ocean s-au grabit sa o asemene cu statueta Oscarului. 🙂

Voua ce tinute v-au atras atentia? Aveti preferate?Astept comentariile voastre.

Va puupa,

Alexia



Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Trends, Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Oscar’s 2012 highlights

  1. Ral Diaconescu zice:

    Preferata mea este cu siguranta rochie semnata Alexander McQueen ❤

  2. liv-love-life zice:

    ok,hai sa incepem:cel mai mult mi-a placut covorul(rosu),ca in fiecare an a fost rosu(cred ca s-a gandit sa nu schimbe culoarea,poate ii poarta noroc…)
    Cel mai mult mi-au placut tinutele lui Jennifer Lopez si Penelope Cruz,au avut si o coafura potrivita tinutei(dar cand porti asemenea nume,stilistii sunt atenti la orice,,,rochie,pantofi,coafura,machiaj etc).
    iubita lui George Clooney putea sa isi puna ca accesoriu doar pe partenerul ei si era cred cea mai invidiata.
    Nu am fost foarte atenta,dar cred ca anul asta am scapat de o vizita pe covor din partea domnisoarei/doamnei Kim Kardashian……
    oricum cea mai tare(referitor la talent) mi se pare Meryl Streep.
    Am zis.

Lasă un răspuns

