LOTD: Au naturel look :)

Buna frumoaselor,

Uite ca usor-usor prind curaj si mai postez cate un machiaj! 🙂

Pe cel de astazi l-am intitulat Au naturel din cauza paletei Sleek pe care am folosit-o si nu pentru ca ar fi un machiaj natural.Inca mi se pare ciudat sa-mi pun fata pe blog si va rog sa-mi scuzati grimasele.Daca ati sti cate poze am sters pana am ramas la acestea…. 🙂

Si cateva dintre produsele folosite:

Sper sa va placa si nu uitati sa comentati! 🙂

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în LOTD și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la LOTD: Au naturel look :)

  1. Ral Diaconescu zice:

    Imi place 🙂
    Zi-mi ce ruj e ala…ca mor dupa el :)))
    pupici

  2. Alexia zice:

    Merci Ralu!
    Rujul e Farmasi din gama true color nr 16.Insa in realitate nu arata chiar asa de rozaliu ci mai degraba spre corai.Cel mai bine te duci la fata locului si vezi pe buzele tale :)) Aparatul meu imi joaca feste.
    Te pup

  3. liv-love-life zice:

    Vad ca ai folosit acelasi fond de ten Parure,nu?ai spus ca ti se pare cel mai bun.
    imi place machiajul tau si te incurajez sa mai postezi „experimentele”tale placute si pline de culoare.
    iti sta foarte bine si sa stii ca pozele au iesit bine,deci nu te mai supara pe aparat.Felicitari si pentru coafura,ai realizat o combinatie placuta intre par si machiaj.
    Va urma,,,nu?!!

    • Alexia zice:

      Merci Liv pentru cuvintele frumoase! De fapt voi sunteti de vina! :)Voi imi dati curaj chiar daca mie nu mi se pare ca e ceva deosebit…
      In legatura cu fondul de ten eu nu sunt foarte multumita de el!cred ca se putea si mai bine!si da, vor mai urma si alte machiaje chiar daca vor fi ciudate!!!
      te pup

  4. Mikaela zice:

    Imi place foarte mult!!! Esti o scumpica 🙂
    xoxo

  5. ramona zice:

    Esti foarte draguta! ai putea sa faci poze sa se vada machiajul mai bine? Adica sa pozezi ochii mai de aproape? 🙂
    Mersi!!! si bravo ca ai prins curaj

Lasă un răspuns

