NOTD:Purple love

Buna frumoaselor,

Astazi m-am gandit sa va arat ce manichiura am mai purtat zilele astea. Recunosc ca in ultimul timp am fost cam lenesa  in privinta postarilor legate de unghiute….

Dupa cum stiti,eu sunt disperata cu ojele Moyra.Ei bine,si manchiura de azi este realizata tot cu oja Moyra.Este o nuanta superba de indigo(nr.87) pe care pur si simplu o ador!!!

Daca intereseaza pe cineva pretul este in jur de 5 lei,rezistenta super(4-5 zile lejer).Stiu ca deja ma repet dar rar dau peste o oja care sa ma impresioneze ca cea de la Moyra. 🙂

Ce ziceti? Va place?

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în NOTD și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la NOTD:Purple love

  1. Ral Diaconescu zice:

    Imi place…eu sunt obsedata de ojele mov si albastre 😀

  2. ~mimo~ zice:

    Thank you very much for your comment and follow on my blog today!

  3. Macnetize zice:

    Chiar cautam o oja mov, cea de la H&M s-a cam uscat. Asta arata foarte bine. Thank you! :*

  4. Alexia zice:

    N-ai pentru ce ;ma bucur ca-ti place! :0
    Te pup

  5. liv-love-life zice:

    Si eu sunt placut impresionata de ojele moyra,asa ca te felicit pentru alegere.
    Sunt foarte bune si rezistente,nu am avut probleme cu ele.

Lasă un răspuns

