Rasfat cu Montagne Jeunesse + review

 

Buna frumoaselor,

Astazi vreau sa va povestesc despre incredibilele masti de fata de la Montagne Jeunesse.Nu cred ca este cineva care nu a incercat macar o data aceste masti de fata.

Pentru ca a iarna asta au fost niste geruri crunte,oricat as fi incercat sa-mi protejez fata nu am reusit 100%, si am cam avut de suferit(semne rosii,anumite portiuni cu piele aspra si iritata,intr-un cuvant groaznic!).

Ca de fiecare data am apelat la mastile Montagne Jeunesse.Sunt extraordinare si de fiecare data mi-au salvat pielea.Mi-am cumparat din Auchan 2 masti -una anti-stress cu colagen vegetal si una cu coacaze si merisoare-.Am fost putin dezamagita cu nu am gasit-o si pe cea cu ciocolata alba care e divina!!! :). Au costat in jur de 7-8 lei bucata.

Aseara am testat-o pe cea cu coacaze si merisoare.Ce experienta!!!!

Este recomandata clatirea fetei inainte cu apa calduta,dupa aceea se aplica evitandu-se zona ochilor si a buzelor, apoi va relaxati si va bucurati de o experienta spa.(eventual va ganditi la un cos cu fructe sau mancati niste capsuni cu gust de plastic cum am facut eu)  🙂 Si binenteles va rog sa rezistati tentatiei de a o gusta. :))

Dupa 10-15 min se clateste.Lasa pielea curata si atat de fina !!! Am observat ca masca contine si particule fine care iti va da un glow sanatos.

Eu le recomand din toata inima si chiar stiu ca in acesta perioada sunt cateva fete in blogosfera care ofera ca si giveaway seturi cu aceste masti minunate.

Voi le-ati incercat? ce parere aveti despre ele?

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Montagne Jeunesse și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Rasfat cu Montagne Jeunesse + review

  1. Ral Diaconescu zice:

    Eu n-am incercat. De ce nu am stiut de ele? :(((
    Ca de fiecare data am incredere in tine si o sa ma duc sa cumpar 😀
    Si promit sa ma abtin sa nu le pap :))
    pupici multi

  2. Alexia zice:

    Ralu,sunt foarte bune!Si se gasesc si in Real si cred ca si in DM, nu stiu sigur….
    Incearca-le si spune-mi ce crezi 🙂
    Te pup

  3. liv-love-life zice:

    Am folosit si eu aceste masti si mi-au placut foarte mult.Sunt fana a mastilor in general,iar acestea am vazut ca contin substante simple,clasice si extracte naturale,ceea ce e pe placul meu.
    Ma bucur ca ti-au placut,si da,asa e lasa o piele fina si curata.Am spus ca sunt foarte ieftine?
    Pupici.

Lasă un răspuns

