Today I’m in the mood for….

Buna frumoaselor,

Pentru ca e vineri (oficial inceput de weekend), vreau sa va spun ce-mi doresc eu:

-imi doresc sa ma scol maine pe la 11-12… 🙂

-sa lenevesc toata ziua

-sa ma uit la cheesy movies 🙂 (apropo,unul dintre filmele mele preferate !)

-sa mananc o prajitura buuuna (eventual facuta de altcineva,sa nu-mi consum energia degeaba )   🙂

sa savurez un pahar de vin roze

– si cel mai important: Sa nu ma Streseze nimeni 🙂

Voi ce planuri aveti pentru acest weekend? Astept raspunsurile si pana atunci va las in compania unei melodii pe care pur si simplu o iubesc la infinit!!!!!! 🙂

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Ramble și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Today I’m in the mood for….

  1. Ral Diaconescu zice:

    Hai sa iti zic eu ce fac maine 😀
    Ma voi trezi la 11
    La 12 am programare la coafor.
    Dupa amiaza vin niste prieteni pe la noi sa gatim :)) (in ultima vreme…ne-am descoperit o noua pasiune:gatitul in grup :)) )
    Iar pe seara sigur vom desface mai multe sticle de vin 😀
    Alexia, sa ai un week-end minunat
    Te pup

  2. liv-love-life zice:

    mmmmmm…..ce bine suna.da,cam asa arata o zi de sambata la care visam incepand de luni.
    Imi place si modul in care Ral isi petrece week-end-ul,parca intre prieteni e mai haios sa gatesti si apoi sa savurezi ce ai realizat.
    Slava Domnului ca in week-end nu trebuie sa ne trezim devreme.
    Lenevire placuta….

  3. iulysweet zice:

    Foarte draguta postarea ta! si eu vreau sa am parte de un sfarsit de saptamana ca al tau 🙂
    pupici

  4. Miu Miu zice:

    La mine vinerea e o zi foarte grea 😦 si mai nou si sambata…

  5. Alexia zice:

    Te cred… 😦
    In ultimul timp observ ca nu mai avem putin timp si pentru noi….Trebuie sa facem ceva in privinta asta si sa invatam sa ne apreciem mai mult 🙂
    Te pup

Lasă un răspuns

