Experienta mea cu Aoro.ro

Buna frumoaselor,

Astazi am sa va spun care a fost experienta mea cu Aoro deoarece in ultimul timp am observat ca multe fete din blogosfera au postat si de bine si de rau despre ei.

Am plasat o singura comanda cu un parfum pe care l-am cautat in disperare(my all time favorite) si care parca disparuse de pe fata pamantului.Intr-un final mi-am zis sa caut si pe siteul celor de la Aoro si ALELUIA,da,era acolo… Am dat repejor comanda si am asteptat.

Deoarece era in perioada sarbatorilor de iarna a intarziat cateva zile, dar a ajuns  la timp cat sa ma insoteasca la trecerea dintre ani. 🙂 .Am ales sa-mi fie livrat pe adresa de la birou, am fost sunata inainte de curier sa ma anunte ca va ajunge iar parfumul era ambalat  in colet,in cutia originala si protejat de 2 straturi de folie protectoare cu bule.

Sa ma intelegeti de la inceput nu vreau sa-i ridic in slavi pe cei de la Aoro pentru ca eu nu am nimic de castigat,vreau doar sa impartasesc experienta mea si atat.

Multi s-au plans ca parfumurile de pe acest site sunt fakeuri.Parfumul pe care l-am comandat este 100% veritabil(am cumparat parfumul asta de 3 ori inainte, asa ca nu am cum sa ma insel).Ceea ce nu stiu multi este faptul ca majoritatea parfumurilor de pe site se gasesc in varianta apa de toaleta(eau de toilette) si de aceea nu rezista la fel de mult ca si apa de parfum(eau de parfum).

Cu siguranta daca se va ivi ocazia voi plasa si alte comenzi pe acest site.Inca o data va spun,nu ii cunosc pe cei de la Aoro,nu am fost platita sa scriu acest articol ci pur si simplu este doar experienta mea.

Voi ati comandat de la ei? Ati avut parte de experiente neplacute legate de acest site?Astept raspunsurile voastre.

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Sfaturi utile și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Experienta mea cu Aoro.ro

  1. Ral Diaconescu zice:

    Si eu am plasat o singura comanda in perioada sarbatorilor. Am luat un parfum pentru husband. Nu stiam cum miroase…l-am luat..ca era la reduceri :))) Sincer…nici mie nu mi s-a parut ca este vreun fake. Pur si simplu parfumul arata ca orice alt parfum luat din magazin. Iar de miros…ce pot sa spun…dureaza cat un parfum normal. Nici prea mult nici prea putin. Eu oricum nu sunt adepta parfumurilor carora le persista mirosul 3 zile pe haine. Prefer sa se duca mirosul pana seara…iar dupa ce ies din dus, vreau sa miros a gel de dus…nu sa miros inca a parfum :))
    Pe scurt, eu am fost multumita.
    And…btw…parfumul meu preferat ..este…un FAKE :))) nu-mi place cum miroase originalul…doar fake-ul :)))

  2. Alexia zice:

    Ai fost super tare!!! :))) Nici mie nu imi place ca hainele sa i-a mirosul parfumului si sa ramana impregnat miroul in ele.
    Te pup

  3. liv-love-life zice:

    Nu am comandat inca nimic de la Aoro dar am gasit acolo(asa cum ai aspus si tu)parfumuri pe care nu le mai gasesti nicaieri…..adica am gasit parfumul preferat al bunicii mele….
    Sigur o s ail comand pe Aoro pentru ca nu il gasesc in alta parte.
    kiss-kiss…

Lasă un răspuns

