My V’Day makeup

Buna frumoaselor,

Pentru ca am acceptat o provocare lansata de 2 dragi cititoare, astazi am sa va arat machiajul meu pentru o inlanire romantica de Sf.Valentin,Dragobete etc…

Va rog sa fiti indulgente, asa cum v-am mai spus,aparatul nu ma place si nici eu pe el 🙂  plus ca nu e un super machiaj… e pur si simplu o incercare de-a mea. Ah,si de data asta am reusit sa-mi lipesc genele false pe ploape si nu pe retina 🙂 Si ma enerveaza ca dansul(aparatul) nu imi scoate culorile asa cum ar trebui…Machiajul in realitate arata mult mai aprins 🙂

Astept comentariile voastre si va doresc sa aveti parte de multa iubire,multa ciocolata si multe inimioare in ziua de sf. Valentin.

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în LOTD și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la My V’Day makeup

  1. Miu Miu zice:

    Iti sta super cu aceasta culoare :X

  2. mikaela zice:

    Arati tare dragut asa machiata,nu stiu dar de la inceput am avut senzatia ca esti blondutza.Felicitari pentru lookul tau! sa fi iubita 🙂

  3. Ral Diaconescu zice:

    Awww :X ce frumos 🙂
    Ai niste sprancene incredibile…iar parul este divin :”>

    Semeni foarte bine cu o cantareata..Xonia am impresia ca se numeste. Sper sa nu ma insel.
    Pupici multi

  4. liv-love-life zice:

    UUUaaauuuu….asta da machiaj(daca as putea sa imi fac si eu vreodata in viata un machiaj ca sata….)imi place foarte mult cum a iesit si iti sta foarte bine.
    Ti-ai aranjat si parul ca pentru o intalnire romantica,pe scurt-mi-a placut totul,se vede ca te pricepi si petreci destul timp pentru o afla mici secrete si trucuri pentru machiaj.
    Felicitari,acest machiaj are nota 10 de la mine.
    Sa ai o zi frumoasa ca tine.

    • Alexia zice:

      Multumesc frumos Liv esti o dragutza! 🙂 Tu esti persoana nr 2 care a cerut machiaj de sf. valentin asa ca sper ca ti-a placut ce a iesit.
      Iti multumesc pentru cuvintele frumoase !
      Te pup

  5. Sudessa zice:

    Daaarling,machiajul meu de V’day a fost mai mult decat asemanator cu al tau.Stii cum e:mintile luminate gandesc la fel.Haha!!

  6. Chocolate zice:

    Cu timpul o sa te obisnuiesti si cu aparatul foto. Jucandu-te cu el o sa gasesti setarile potrivite si pozitiile in care sa-l tii ca sa poti face poze clare la machiaje,
    Eu inca ma mai lupt cu al meu. :))

    Esti frumoasa! Te pup

Lasă un răspuns

