Ramble de joi :)

Buna frumoaselor,

Nu, nu vreau sa inaugurez o noua rubrica ci vreau doar sa ma plang.De vreo cateva zile temperatura la noi (Timisoara)  a luat-o razna si e groaznic de frig -19 ,-18 grade Celsius (What????).

Nu ma descurc deloc  cu asa temperaturi,sunt toata inghetata si chiar am stabilit un nou record personal(am baut intr-o zi 4 cani cu ceai,e foaaarte mult pentru mine).Plus ca trec printr-o adevarata drama in sensul ca la noi la birou se monteaza centrala(da,ati citit bine,pe gerurile astea noi nu avem caldura si nu vreti sa stiti care e temperatura ambientala 🙂 ) .Cand ajung acasa imi binecuvantez caldurica din calorifer si plang dupa zilele toride de vara :(((

Plus ca vine si sf. Valentin si stau sa ma gandesc ce cadou sa-i fac lui hubby asa ca sunt tare stresata…

Voi cum va descurcati in perioada asta geroasa/cainoasa?Sper ca la voi e mai bine 🙂

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Ramble și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Ramble de joi :)

  1. Ral Diaconescu zice:

    Aceleasi temperaturi extreme sunt si la Pitesti :))
    Dar eu am caldurica in birou 😛
    Cat despre Sf Valentin…eu m-am gandit sa-i iau lui husband o maneta din aceea de jucat pe tv direct din calculator… :)) nu stiu sigur legatura unde se face =)) dar am vazut k se mai joaca :))
    Eu cu husband suntem mai copilarosi asa :)))
    Te pup dulce si astept sa vad un machiaj de sf valentin de la tine 😀 (asta da incurajare 😀 )

  2. Alexia zice:

    Ei,esti o norocoasa ;0 my hubby are un program super incarcat asa ca din pacate nu prea mai are timp de joaca(lucky me 🙂 ) insa e bine sa-ti pastreti inocenta/copilaria cat mai mult timp !
    Mulumesc de incurajare … si sper ca sambata ,duminica sa fac si un machiaj de sf. Valentin 🙂
    Te pup

  3. liv-love-life zice:

    de acord cu Ral,asteptam un machiaj special de Valentine’s.
    Oricum e frig in toata tara si am vazut ca sunt mai multe tari unde ingheata oricine si orice iese pe strada,sper sa nu inghete si spiritul barbatilor si sa ne faca o zi frumoasa a indragostitilor.
    Pupici…succes cu centrala.

Lasă un răspuns

