NOTD Summer in Bangkok

Buna frumoaselor,

Azi am sa va arat ce oja draguta am gasit in Sephora! Se numeste chiar Summer in Bangkok si are o culoare extraordinara… E o combinatie intre verde crud si turquoise.. nici eu nu stiu exact cum sa o descriu. In nici un caz albastra cum o arata aparatul meu nemernic….

Oja e in varianta mini de 5 ml si a costat 11 lei pe perioada reducerilor.Este o oja care rezista ,cel putin in cazul meu nu s-a clintit de pe unghii 4 zile.

Eu o gasesc potrivita pentru perioada estivala,imi aduce aminte de mare,de caldura…Ce spuneti,va place manichiura mea?

 

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în NOTD și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la NOTD Summer in Bangkok

  1. Ral Diaconescu zice:

    Foarte frumoasa culoare…dar da-mi voie sa te cert. De ce nu ai informat si restul lumii despre reducerile din Sephora ? :(((

    • Alexia zice:

      Ralu, crede-ma ca nici eu nu am stiut de reduceri…Am intrat sa ma uit de altceva si am vazut ca aveau unele produse reduse…Si asta a fost acum 2 saptamani asa ca sa nu ma injuri te rog,dar nu stiu daca mai au ceva promotii in momentul de fata… :((((
      Te pup

  2. liv-love-life zice:

    Imi place culoarea,si cred ca toate cautam o oja care sa reziste cat mai mult,pretul e chiar bun,deci,imi place ce produse ieftine dar si de calitate iti cumperi.bravoooooo…

Lasă un răspuns

