Postare funny(my face)

Buna frumoaselor,

Astazi am zis sa incercam ceva diferit. S-a implinit o luna de cand am inceput sa scriu pe acest blog,am deja  cititoare dragi ceea ce ma bucura enorm si in continuare sper ca vom evolua impreuna.

Am considerat ca e vremea sa va arat si fata mea(o draga prietena,Ralu,m-a incurajat in acest sens) asa ca… here goes nothing!…

Vreau sa va avertizez ca eu si aparatul foto suntem dusmani de moarte,eu nu il plac si nici el pe mine..Ma schimonosesc toata cand stiu ca cineva imi face poze si in realitate sunt mult mai draguta decat in poze 🙂

Deci,daca cu acesta ocazie pierd cateva cititoare imi cer scuze de pe acum dar asta e,nu sunt fotogenica! 🙂 Enjoy….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Ramble și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Postare funny(my face)

  1. Ral Diaconescu zice:

    AAA ..ce bine imi pare ca am contribuit la incurajari :*:*:*
    Esti o draguta 🙂
    Asta este machiajul postat acum ceva timp??? daca da…sa stii ca arata muuult mai bine asa…cu poza full face 🙂 dak nu este ala….asta este superb :X
    Te pup dulce si la cat mai mukte poze cu tine 🙂

    • Alexia zice:

      Merci mult Ralu… 🙂 Asta e machiajul de ieri(failled) am vrut sa-mi pun si gene false dar am reusit performanta sa mi le lipesc pe retina(hahaha).De aceea si linia tusului e super groasa.
      Multumesc pentru incurajari si te pup

  2. Macnetize zice:

    Hei, sa mai faci poze. Esti frumoasa si ai ce arata si se pare ca aparatul te place, in ciuda a ceea ce scrii tu acolo. Deci, go for it. Si mie mi-a fost greut, insa acum nu stiu daca as putea sa nu mai fac poze cu mutra mea, chiar daca nu-mi place de ea deloc si imi gasesc mereu cusururi. :*

  3. Denisa zice:

    esti fiarte dragutaa.. asa si eu cu aparatul, nu prea ne suportam:(

  4. Arati exact cum imi imaginam (adica…in mintea mea numele tau – Alexia – s-a asociat imediat cu o fata blonduta). Imi pare bine ca nu m-am inselat si imi pare si mai bine de cunostinta! 🙂

    Sa stii ca nici eu nu-s prietena cu aparatul foto. Sunt atatea fete dezinvolte…eu ma crispez instant cand indreapta cineva obiectivul spre mine :)) M-am regasit intru totul in cuvintele tale.

  5. liv-love-life zice:

    Ma bucur ca ti-ai facut curaj si ai pus o poza cu tine,imi placi foarte mult si mai mult imi place parul tau….Stai foarte linistita,cam toate nu iesim in poze ca in realitate,dar cu toate stim ca avem zile mai bune si zile mai rele,,,,dar in zilele bune ne simtitm cele mai frumoase si cele mai slabe,si cela mai optimiste.
    Continua te rog sa faci machiaje superbe si sa ne spui ce mai gasesti prin magazine.
    Inca o data imi placiii….

Lasă un răspuns

