Favoritele lunii ianuarie

Buna frumoaselor,

M-am gandit sa va arat care au fost produsele pe care le-am folosit cu placere in luna ianuarie.

In materie de makeup e clar! M-am indragostit de paleta Sleek Au naturel!Cum eu sunt pe fuga inca de la 6:30 dimineata si machiajul meu trebuie sa fie simplu, mai ales ca la ora aia inca nu procesez nimic iar paleta Sleek e ideala 🙂 

Urmeaza rimelul de la L’Oreal Volume millions de cils.Are periuta mare cu perii aceia din cauciuc si  mie personal imi place mai mult decat peria clasia.A fost un cadou pe care mi l-am facut singura de craciun si luna asta i-a venit randul.

Rujul nude True color nr 21 de la Farmasi se regaseste si el printre preferatele lunii.Eu am buzele foarte uscate asta si din cauza ca nu ma hidratez cum trebuie.Totusi rujul nu-mi usuca buzele si e destul de rezistent(a ajuns la performanta de a rezista 4 ore pe buze si pentru mine e muult,parca il mananc) .Eu sunt crazy about Farmasi 🙂

Trecand la alta categorie luna asta mi-a placut oja albastra nr 88 de la Moyra.Mie imi place ca iarna(si nu numai) sa port pe unghii culori inchise,iar oja asta e geniala.Ador culoarea si rezistenta ei.

Un produs de curatare a tenului pe care l-am indragit a fost gelul spumant antimicrobian de la Gerovital Plant.Are o formula delicata, destinata in special tenului cu tendinta acneica(slava Domnului nu am asa ceva).Isi face bine treaba si lasa tenul catifelat fara senzatia aceea nesuferita de piele care te strange.Ce nu mi-a placut la el este mirosul dar e doar parerea mea personala 🙂

Cand vine vorba de gel de dus aici se schimba lucrurile.Sunt foarte pretentioasa si pierd minute bune mirosind tot felul de geluri.Am observat ca in general imi plac cele care miros a fructe de padure.Luna asta imi place cel de la Body shop cu miros de merisoare.E divin!

Pentru ca v-am spus ca stau prost cu hidratarea si pielea mea are de suferit.Personal ma ajuta uleiul Johnson baby pe care il aplic pe piele imediat cum ies de la dus,sau cand mai am chef sa ma „rasfat” folosesc crema de corp de la Balea.Are un miros superb de nuca de   cocos si lasa pielea catifelata.Aroma placuta,senzatie extraordinara si imi aduce aminte de vara! 🙂

Cum gerul ne-a lovit cu nerusinare, port mereu cu mine o crema de maini.Luna asta s-a nimerit sa fie cea de la Boots din gama Amazon Forest cu floarea pasiunii si cupuacu(poate ma lamureste si pe mine cineva ce inseamna cuvantul asta).Are un miros extraordinar,intra repede in piele si nu lasa pelicula aceea grasa pe care eu o detest.E perfecta!

Ei,cam astea ar fi! Voi ce ati folosit cu precadere in luna ianuarie?Cum va aparati de ger?Astept raspunsurile voastre.

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Favoritele lunii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Favoritele lunii ianuarie

  1. Gya zice:

    Sleek Au naturel e preferata mea

  2. Ral Diaconescu zice:

    Doamne…de cand astept sa imi cumpar si eu Au naturel :-<
    Si eu am o problema grava cu ora asta …6:30 :))

  3. Macnetize zice:

    Imi plac preferatele tale 😀 Si mi-ai amintit de ulei pentru bebelusi, am avut cativa ani in care l-am folosit cu sfintenie. Ar trebui sa-l recumpar. Altfel, imi place blogul tau, asa ca o sa te pun in blogroll. Kisses :*

  4. liv-love-life zice:

    Mmmm…..imi si imaginez cum miros cremele cu fructe de padure si cocos si floarea pasiunii.Trebuie sa fie delicioase.Si mie imi plac cremele cu ingrediente din plante si cu arome mai exotice.Iar in legatura cu somnul….vreau sa ne trezim toate dupa ora 10,daca se poate,,,sa dormim cat vrem si sa nu mai avem activitati matinale.ce parere ai ?Cat mai mult SOMN.

    • Alexia zice:

      Da Liv 🙂 ar trebui sa facem ceva demersuri poate se promulga vreo lege prin care putem sa dormim mai mult!
      Ai dreptate in legatura cu cremele,miros demential !!!
      Te pup 🙂

  5. Anda Zelenca zice:

    Oja aia de la Moyra o am si eu & o ador!:D

Lasă un răspuns

