E.L.F Back in stock!

Buna frumoaselor,

Aceasta va fi probabil cea mai scurta postare de pana acum.

Vreau doar sa va anunt ca cei de la E.L.F au reinnoit stocul cu produsele care noua ne plac si pe care nu le-am mai gasit(ma refer la pensule,primer,pudra HD,stiti voi).Ah, si am vazut noi nuante in gama Studio la gel eyelinere !

Spor la cumparaturi  ! 🙂

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în ELF și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la E.L.F Back in stock!

  1. Ral Diaconescu zice:

    Ah…tocmai ce am data comanda zilele trecute :(((
    Si cat mai e pana la salariu…. :-<
    Daca iti iei ceva dragut …vreau sa vad 😀
    Pupici

    • Alexia zice:

      Oh,Ralu… stai linistita ca nu esti singura 🙂
      Si la mine mai sunt ceva zile pana la salar…
      Acum 2 zile mi-am comandat niste pensule(stresam site-ul elf,zilnic ,pina ce am vazut ca sunt din nou pe stoc).Altceva nu 😦
      Te pup !

Lasă un răspuns

