Serialele mele preferate :)

Buna frumoaselor,

Pentru ca am vazut ca acest articol este deja celebru in blogosfera m-am gandit sa va spun si eu care sunt serialele mele preferate.

1.Cred ca „my all time favorite”serial este Desperate House Wives.Am stat cu sufletul la gura la fiecare episod si numaram lunile,saptamanile,zilele pana la urmatorul sezon.Sunt atat de trista ca acest sezon este si ultimul …:((((

2.Urmatorul pe lista este Gray’s Anatomy.Iubesc la fel de mult si acest serial si la fel abia astept sa mai apara cate un episod :))

3.In amintirea mult iubitului serial care multora dintre noi ne-a marcat copilaria(Beverly Hills),urmaresc 9021o.Imi place ca este asa…easy…

4.Pe acest loc se afla Gossip Girl.Recunosc ca ultimul sezon m-a cam obosit/plictisit dar eu nu imi pierd speranta 🙂

5.Pe acest loc se afla serialul Glee.(sotul meu rade de mine ca ma uit la serialul asta,dar pe mine m-a prins si-mi place mult) Ador toate personajele inclusiv pe Sue Silvester ::)

6.Trecand in alt registru pe acest loc se afla Spartacus.Am urmarit cu sufletul la gura sezoanele 1 si 2 cu toate ca este foarte violent pentru gustul meu si am fost tare trista cand am auzit ca Andy Whitfield actorul care il interpreta pe Spartacus a murit.Tocmai ce a inceput sezonul 3.Sunt curioasa cum o sa fie.

7.Games of thrones/Urzeala tronurilor.Astept cu nerabdare urmatorul sezon 🙂

sursa Google

Cam astea ar fi. Cred ca sunt singura fata din tara asta care nu a vazut nici un episod din Vampire Diaries dar promit ca intr-o zi am sa ma apuc si de acest serial;sunt curioasa si in legatura cu Pretty Little Liars.

Care sunt serialele voastre preferate?Dar personajele?Astept raspunsurile voastre.

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în seriale și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Serialele mele preferate :)

  1. Ral Diaconescu zice:

    1. Nu esti singura fata care nu a vazut niciun episod din VD 😛
    2. OMG …am crezut ca ai maxim 19 anisori 😮 :o: 😮 „sotul tau” …am ramas OMG 😮 cand am citit
    3. I have one too :”>
    4. multi pupici 🙂

  2. iulysweet zice:

    Eu sunt fana inraita Vampire Diares! ti-l recomand :))))
    Pupici

  3. Mikaela zice:

    Si eu ador Gossip Girl si imi mai place mult si House..
    Din cele enumerate mai imi plac Gray anatomy si Desperate HW.
    xoxo :))

  4. Alexia zice:

    Da, si eu ma mai uit la House…
    te pup si eu 🙂

  5. Love-love-love „Game of thrones”! Abia astept sa inceapa din nou!
    Iar din cele mai „feminine”, eu am iubit fiecare episod din „Gilmore Girls” (*blushing*)
    Bine ai venit in blogosfera si la multe-multe postari! 🙂

  6. liv-love-life zice:

    Da,da,da,nici eu nu am vazut vreun episod din Vampire Diares,nu esti singura.
    In schimb imi place mult nenea House(l-as lua acasa daca nu are unde sa stea),iar fetele Gilmore parca imi sunt prietene.Bine ca se mai fac seriale de genul asta….oricum baietii si barbatii nu o sa inteleaga vreodata de ce uitam la asa ceva(nici nu trebuie…)
    Mi-a placut ca ai adus vorba de filme si seriale pentru ca am vazut de curand FILMUL Sex and the City si mi-am adus aminte de serial….a fost,a trecut,nu cred ca se va mai face ceva asemanator.
    Imi place blogul tau,,,imi place ca aduci in discutie diferite subiecte si ne provoci sa ne gandim si la altele decat munca,serviciu,salariu,scoala si multe altele care ni se intampla zi de zi..La mai mare.

    • Alexia zice:

      🙂 Ai dreptate Liv barbatii nu trebuie sa ne inteleaga(nici nu cred ca ar putea )
      Of,Sex and the city va avea mereu un loc special in inima mea!
      Iti multumesc pentru cuvintele frumoase si pentru prezenta constanta pe blog 🙂
      Te pup!

Lasă un răspuns

