Sesiune de shopping

Buna frumoaselor,

Am sa va arat astazi ce mi-am luat in perioada aceasta a reducerilor sau mai bine zis pe ce mi-am cheltuit banutii :)))

Asadar intr-o ordine aleatorie:

H&M

Ador camasuta asta,este atat de vaporoasa si se simte super pe piele 🙂

Pacat ca in poza nu se vede cat de draguta este rochita in realitate 😦

Terranova

un singur pulover

Stradivarius

E super mototolita 🙂 Am scos-o din plasa si am aruncat-o in cosul de rufe (dupa aceea mi-am dat seama ca trebuia sa-i fac o poza inainte, sa arate si ea mai decent :)))

New Yorker

Meli Melo

In materie de makeup stiti deja ce mi-am luat:

 

Luna asta ce-i drept, am cam facut gaura in buget…Promit „solemn” ca luna viitoare sa nu imi cumpar nimic! Ma rog,aproape nimic 🙂

Voi ce „chilipiruri” ati gasit luna asta?V-ati luat ceva ce va doreati de mult timp?Astept raspunsurile voastre!

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Haul și etichetat , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Sesiune de shopping

  1. Ral Diaconescu zice:

    Hey…eu mi-am luat o camasuta extraordinar de frumoasa de la Terranova.,..si cand am ajuns acasa am vazut k era defecta 😐 dupa care m-am dus la Zara si am mai gasit vreo 2 bluze defecte…dupa care am fost la Orsay..si nu am gasit marimea mea la nimic frumos… 😐 dupa care m-am dus acasa…si astept sa se termine cu reducerile sa pot sa imi iau si eu un lucru bun :(((
    Tare dezamagita am fost de reducerile de anul acesta…la noi in oras (Pitesti) au ramas toate rebuturile la reduceri 😦 …sau ma rog..aproape toate….
    Te pup dulce…ti-ai luat niste lucruri tare dragute,…sa le porti sanatoasa.
    xoxo RaL

  2. Alexia zice:

    of…. Ralu,
    Imi pare rau! ai dreptate,cateodata gasesti numai rebuturi la reduceri.Trebuie sa ai rabdare si sa cauti,si sa cauti…
    Te pup si sper sa iti gasesti ceva fain! 🙂

  3. Mikaela zice:

    Ti-ai luat lucrusoare frumoase! Pacat ca la noi in oras nu este H&M :(((
    PUPICI

  4. Sa le porti cu placere!
    Observ o pasiune pentru albastru 🙂 Sunt deja fana 🙂

  5. liv-love-life zice:

    Imi place ce ti-ai luat(bine ca ai gasit la reduceri ceva frumos).
    Totusi,in februarie o sa fie ziua indragostitilor si o s afie randul sotului tau sa face cheltuieli,nu?
    Hai sa gandim optimist.
    Felicitari pentru gustul in materie de vestimentatie…si votez pentru albastru.

Lasă un răspuns

