Happy birthday!!!

 

Buna frumoaselor,

Va rog sa ma scuzati pentru ca postarea de azi nu are nici o legatura cu makeup-ul sau cu ce mai scriu eu pe aici.

Vreau sa ii urez unei persoane foarte dragi mie un sincer si calduros „La multi ani!”.Stiu ca imi citeste blogul si vreau sa ii multumesc ca face parte din viata mea!Este vorba de prietena mea cea mai buna,care a fost alaturi de mine timp de aproape 20 de ani… Astazi e ziua ei.Vreau sa ii spun ca ii multumesc ca m-a suportat atata timp si vreau sa stie ca voi fii mereu alaturi de ea.

Iti doresc tot binele din lume si te iubesc!

Va multumesc daca ati avut rabdare sa cititi si va doresc sa aveti parte de o prietena ca a mea  🙂

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Happy birthday!!!

  1. iulysweet zice:

    La multi ani pt.prietena ta 🙂
    e extraordinar sa menti o prietenie atatia ani
    Te pupik 🙂

Lasă un răspuns

