I have been Sleeked :)

Buna frumoaselor,

Mi-am zis gata…. Nu se mai poate…

Adica eu sa nu am ca toata lumea care se respecta o paleta Sleek ? Si un jumbo Milk?Asa ca am tastat repede Makeup-Shop si am rezolvat problema. Super profi ca intotdeauna si ii recomand cu mana pe inima!

Cine credeti ca dansa singura in casa vineri? 🙂  Mi-am luat paleta Au Naturel si arata delicios… ca o cutie cu ciocolata 🙂 Nu are rost sa-i fac swatch si review pentru ca toata lumea stie ce si cum…

Creionul Milk la fel…Divin! Gasesc creioane jumbo NYX la noi in oras dar ghici ce culoare lipseste cu desavarsire de pe stand?

Ce palete Sleek detineti si care e parerea voastra despre ele?

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Haul și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la I have been Sleeked :)

  1. Ral Diaconescu zice:

    detin…vreo 6 palete :)) plus multe alte produse Sleek :))
    eu sunt indragostita vesnic si fara scapare :)))

  2. Alexia zice:

    Te inteleg perfect….once you have been sleeked you can’t never go back :)))

  3. simona zice:

    ….inseamna ca numai eu am ramas ultima de pe planeta care nu are creionul jumbo Nyx 😦
    Trebuie sa iau masuri in acest sens, nu se mai poate asa 😛

    • Alexia zice:

      Oh Simona,in primul rand bine ai venit pe blogul meu 🙂 iti multumesc 🙂
      Stai linistita ca, dupa cum ai vazut nici eu nu il am de mult…Dar pot sa spun ca e extraordinar asa ca te impulsionez sa ti-l iei repede.
      Te pup 🙂

Lasă un răspuns

