NOTD: Electric Blue

Buna frumoaselor,

Astazi am sa va arat unghiutele mele dupa dezastrul de saptamana trecuta 🙂

Nu stiu cum sa va explic dar pur si simplu iubesc nuanta asta de albastru….este dupa parerea mea perfecta….

Calitatea ojei Moyra este deasemenea de laudat in sensul ca rezista cu usurinta 5 zile pe unghii.Ramane preferata mea din aceasta perioada.Pentru cele interesate oja are nr.88.(Wow, cat de articulata sunt in exprimare…)

Ce spuneti,va place nuanta?

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în NOTD și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la NOTD: Electric Blue

  1. Ral Diaconescu zice:

    Este superba nunata ❤

  2. Alexia zice:

    merci,Ralu! si eu o ador!!!!
    Te pup!

  3. liv-love-life zice:

    Suuuupeer nuanta asta de albastru.imi place foarte mult,si DA ojele Moyra imi plac si mie,nu costa mult si rezista destul de bine.
    care e urmatoarea…??

Lasă un răspuns

