Cum sa iti salvezi gel(cream) eyelinerul de la moarte :)

Buna frumoaselor,

Astazi am sa va arat cum sa …exact ce scrie in titlu!

Cu ceva timp in urma am cumparat de la Elf un cream eyeliner. Fiind prima data cand achizitionam asa ceva nu am stiut exact cum trebuie sa fie consistenta acestuia.Dupa 2 folosiri mi-am dat seama ca este super uscat.Cred ca in 4 saptamani a crapat asa cum veti vedea in pozele pe care le-am atasat.

Va dati seama ca m-am enervat enorm si am inceput sa rascolesc net-ul dupa o solutie.Dupa ce am vizionat 10-15 tutoriale… 🙂 am facut o medie si am ales metoda care mi-a fost cea mai la indemana…

Pur si simplu am luat recipientul,l-am aruncat in cuptorul cu microunde si l-am „prajit” 35 secunde la 950 W. A ajuns in stare lichida,l-am amestecat cu ajutorul unei scobitori si l-am lasat sa se raceasca.Gata!

Vreau sa va spun ca l-am folosit si are consistenta care trebuia sa o aiba de la inceput.Imi pare bine ca nu a ajuns la cosul de gunoi!Plus ca aceasta metoda poate fi folosita la infinit…Sper ca aceasta postare sa va ajute mai ales pe cele care aveti cream eyelinere mai speciale 🙂

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Sfaturi utile și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Cum sa iti salvezi gel(cream) eyelinerul de la moarte :)

  1. Ral Diaconescu zice:

    Eu il am pe cel de la Sleek..si sincer…dupa 2 luni ..inca se prezinta bine 🙂
    Nu voi apuca sa il termin pana ce se va usca…dar acum stiu cum sa il readuc la viata :))
    Tenkiu tenkiu 😀
    puup

  2. Alexia zice:

    welcome,welcome 🙂
    Te pup si eu

  3. simona zice:

    Si eu mi-am luat porcaria aceasta de la Elf si cred ca era uscat de cand l-am luat, vorba ta, parca imediat s-a intarit ingrozitor si nu am mai reusit sa-l folosesc… Am adaugat crema in el, ulei, dar nu prea merge, o sa incerc si varianta ta, imi pare rau sa-l arunc, nu cred ca l-am folosit de 10 ori pana acum… 😦

    Multumesc frumos!

  4. Recipientul de la Elf era din sticla? Eu am un eyeliner cu aceasi problema, dar recipientul e din plastic si imi e cam frica sa il bag in cuptorul cu microunde. :-S.

Lasă un răspuns

