Spring/summer 2012 trends

Buna frumoaselor,

Astazi m-am gandit sa va arat cateva poze cu culorile minunate care se vor purta in aceasta primavara/vara.Eu una, stiu ca abia astept sa vina caldura!

 Un detaliu extraordinar in cadrul prezentarii Chanel(perle aplicate direct pe piele)…

Tendinte incaltaminte:( of..ce frumoase sunt toate)

Iar pentru amuzament sau „Asa nu!”….

Care este culoarea voastra favorita? Ce v-a inspirat?

Va doresc o zi minunata.

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Trends și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Spring/summer 2012 trends

  1. ramona zice:

    imi plac mult pozele care le-ai postat,iar culoarea aceea de verde e bestiala!
    Te pup

  2. mikaela zice:

    Dragute poze:),iar ultimele sunt horror…
    Succes in continuare…

  3. liv-love-life zice:

    heiii,,,,trebuie sa poarte si Lady Gaga ceva…(ma refer la ultimele poze cu incaltaminte dubioasa).
    Imi plac culorile si fetele arata foarte bine imbracate in toate culorile astea minunate.
    Imi face pofta de vara si caldura.

  4. Alexia zice:

    🙂 ai mareeeee dreptate! trebuie si ea sa poarte ceva.
    Si eu abia astept vara!
    Te pup! 🙂

Lasă un răspuns

