LOTD Pink & brown

Buna frumoaselor,

Pentru ca astazi a fost o zi frumoasa m-am gandit ca ar fi pacat sa o petrec in casa si am iesit.

Acesta a  fost machiajul meu…. Va arat decat un ochi pentru ca nu am prins suficient curaj sa imi expun aici toata fata…

Ce parere aveti? Va place?

Produse folosite:(am uitat sa prind si primerul de la Elf in poza)

Va puupa,

Alexia  

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în LOTD și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la LOTD Pink & brown

  1. Ral Diaconescu zice:

    Imi place 🙂 Dar…curaj…si pentru restul fetei :*:*:*:*

  2. Alexia zice:

    Multumesc…
    In postarea urmatoare voi face poza la ambii ochi! 🙂
    Te pup!

Lasă un răspuns

