NOTD Pink crackle

Buna frumoaselor,

Astazi am sa va arat unghiutele mele.

Mi-am cumparat recent o oja crackle roz (no name) si am facut cateva experimente cu ea.Manichiura de azi mi s-a parut cea mai ok dintre toate dar nici de asta nu sunt extrem de multumita (o pot numi in mod oficial failled :)).

Am folosit ca si baza lac incolor Moyra,o oja rosie no name(ii spun asa pentru ca nu se gaseste la noi si nici nu ai posibilitatea sa o comanzi online),oja crackle si topcoat pe care am uitat sa-l surprind in poza.

Nu stiu ce sa zic….voi ce parere aveti?

Va puupa,

Alexia 

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în NOTD. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la NOTD Pink crackle

  1. Ral Diaconescu zice:

    Am tot incercat si eu diferite oje crackle…si sincer…mie chiar mi s-au parut bunicele (chiar daca au costat 3 lei si erau luate de la magazinul de la coltul blocului 😛 ) Cel mai important am vazut ca este cum combini culorile. Eu as fi pus in loc de oja rosie, una neagra. Si neaparat sa dai un strat de lac incolor dupa ce se usuca oja crackle. Asa rezista mai multe de…o zi :)))
    Te pup dulce,…si astetep sa-mi zici daca ai mai incercat si alte culori in loc de cea rosie.
    Sa ai o zi minunata Alexia :*

    • Alexia zice:

      Da,Ralu…
      Am incercat si cu negru…Cu negru arata mai ok…
      Dar am spus sa experimentez…. 🙂
      Am mai incercat cu albastru si cu mov… Arata hidos…Am dat cu topcoat(lacul incolor de care spui,dupa aceea)…Cred ca nu am fost prea inspirata cand am ales nuanta ojei crackle…Ei, se mai intampla …
      Si eu te pup dulce!!!!

Lasă un răspuns

