Review & swatch paleta crema iluminatoare Elf

Buna frumoaselor,

Astazi am sa fac un mic review despre paleta iluminatoare de la Elf(special pentru Ralu :)).Am avut cateva zile la dispozitie sa-mi fac o parere ,asa ca… hai sa-i dam drumul 🙂

In primul rand sa vorbim despre ambalaj:este elegant,negru si are in dotare o oglinda(cam micuta pentru gustul meu) si o pensula care mie,personal,nu mi-a placut foarte mult.

Culorile sunt sidefate, foarte pigmentate si in general foarte frumoase  in cutie (are un alb/argintiu,doua culori bej si un roz dragut).Cu toate astea pe piele mie mi se partoate la fel…

Se poate folosi pentru iluminarea ochilor(sub sprancene,in coltul intern al ochiului),pentru iluminarea obrajilor(imi place ca iti da o stralucire naturala de care avem nevoie mai ales in perioada asta cand vremea e inchisa si gri) si deasupra buzelor(cupid’s bow) pentru a creea iluzia de buze pline.Nu am incercat dar cred ca se poate folosi si ca baza pentru machiaj(ma gandesc ca astfel culorile vor fi mai vibrante) dar cred ca e bine sa folosim un primer bun inainte.Ah, si poate fi folosita si pe buze peste un ruj sau ca atare.

Deci per total imi place, este foarte versatila si o recomand cu placere.Iar pretul este de 18 lei. O puteti cumpara de aici.

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în ELF și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Review & swatch paleta crema iluminatoare Elf

  1. Ral Diaconescu zice:

    Multuuuu my dear friend :*
    O sa o cumpar 😀 este destul de rezonabil pretul 🙂
    pupici :*

  2. Alexia zice:

    Cu mareeee placere!te pup!!!

Lasă un răspuns

