Haul Makeup shop si Elf

Buna frumoaselor,

Astazi m-am gandit sa va arat ce mi-am achizitionat de pe site-ul Makeup shop saptamana trecuta.Si,binenteles, am profitat si de reducerea celor de la ELF.

Am aflat de la scumpa de Ami de promotia celor de la Makeup shop la Pout paint-urile de la Sleek.In aceasta perioada le gasiti la pret promotional de 24 lei.

Vreau sa spun ca le ador!!! Sunt extraordinare!!! Eu mi-am luat nuantele Lava,Mauve Over,Peek a boo,Pinkini,Rosette,Minx si Pin Up.Cat despre cei de la Makeup Shop am numai cuvinte de bine.Am plasat comanda joia trecuta iar astazi am ridicat coletele(inclusiv pe cel de la Elf).Plus ca am gasit in interiorul coletului si un mic cadou(un gloss super dragut).

Am sa le fac un review in curand pentru ca sunt atatea  culori pe care le poti obtine prin combinarea lor si mai imi trebuie putin timp sa aprofundez subiectul.

De la Elf mi-am luat din gama Studio lotiunea de curatat pensule(sunt curioasa sa vad cum e),clestele de intors genele/aparatul de tortura,bronzerul Cool bronzer pe care il voi folosi pentru conturarea fetei si paleta de iluminatoare.

Din gama Essential mi-am refacut stocul de primer si mi-am luat nuantele Sheer pe care l-am mai luat si in trecut si Golden.Si creioane de ochi cu efect de glitter-nuante -Black bandit,Twinkle teal,Boldly bronzed.

Astea sunt lucrurile care mi-au facut ziua mai frumoasa.

Daca doriti sa fac un review la unul dintre produsele Elf nu ezitati sa-mi scrieti si sa cereti acest lucru.

Zilele urmatoare voi face un Haul in materie de haine pe care le-am luat in aceasta perioada a reducerilor 🙂

Va puupa,

Alexia


Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Haul și etichetat , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Haul Makeup shop si Elf

  1. Ral Diaconescu zice:

    Hey 🙂
    Despre make-up shop am si eu numai cuvinte de bine.
    Eu am deja vreo 7 comenzi pana acum la ei :)))
    Daca vrei sa faci review la produsele de la elf, incepi te rog cu paleta iluminatoare :)) ca de foooarte mult timp sa bate gandul sa pun manuta pe ea.
    AAA..si inca o data…multumesc de instiintarea cu promotia de la ELF 🙂 astept sa-mi vina si mie pachetul 😀
    Pupic si bafta in continuare 🙂

    • Alexia zice:

      Hey Ralu,
      Am sa fac un review la paleta iluminatoare in curand sa vad si eu care e treaba prima data 🙂
      Si stai linistita,nu ai de ce sa imi multumesti 🙂 parerea mea e ca trebuie sa profite si altii despre noutatisi promotii…
      Te pup

  2. crinutza zice:

    Felicitari pentru blog!
    abia astept urmatoarele postari!
    toate produsele sunt foarte frumoase…

  3. ramona zice:

    Buna…vreau sa iti spun ca imi place ce am citit pina acum .
    Succes in continuare,si te rog sa-mi spui cum e pudra aceea pentru contur e buna de ceva?
    asi vrea si eu sa o comand:)
    te pup

    • Alexia zice:

      Merci,Ramona pentru cuvintele frumoase..
      Pudra pentru contur e foarte ok,eu am varianta cool bronzer.Eu una sunt multumita de ea,deci din punctul meu de vedere poti sa o comanzi.
      Astept si parerea ta.
      te pup

  4. Oh…cate pout paint-uri ai:x Sa le folosesti cu placere:* Poate ai sa faci niste swatch-uri la cateva(combinate) sa imi dau si eu seama cum ar arata:d Te pup

Lasă un răspuns

