Cum sa indepartezi oja cu glitter usor de pe unghii

Buna frumoaselor,

Pentru ca tot v-am aratat ieri unghiutele mele cu glitter m-am gandit sa va arat si cum sa „scapati” usor de oja cu „sclipuci” care sa recunoastem e destul de nesuferita si iti ia o vesnicie… Offf…

Din intamplare am vazut acest tutorial care a aparut in cel mai bun moment si m-am gandit sa vi-l arat si voua.

Pe mine m-a lasat cu gura cascata!Incercati-l si va rog sa-mi spuneti ce credeti!

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Sfaturi utile și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Cum sa indepartezi oja cu glitter usor de pe unghii

  1. Lovely Nany zice:

    Super, thanks for sharing!

Lasă un răspuns

