NOTD Sparkly Red

Buna frumoaselor,

Vreau sa va arat manichiura mea pe care am purtat-o de Revelion.A fost ceva simplu dupa parerea mea dar cu siguranta a fost remarcata si am primit multe aprecieri.

Produsele folosite: o oja rosie de calitate cam indoielnica,lac de unghii transparent Moyra si lac cu particule stralucitoare Moyra.

Sunt uimita de calitatea lacurilor de unghii Moyra!Nu te-ai astepta ca la un pret asa de mic aprox. 5 lei sa fie atat de bune!

Va plac unghiutele mele?Ati folosit lacuri de unghii Moyra?Sunteti multumite de ele?

Imi cer scuze de calitatea cam proasta a pozelor dar aparatul meu nu vrea sub nici o forma sa faca si el niste poze mai de Doamne-ajuta!!!!

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în NOTD și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la NOTD Sparkly Red

  1. Tudor zice:

    Ai maini de pianist 🙂

  2. Ral Diaconescu zice:

    Eu nu am auzit de firma asta….
    In schimb…am ramas profund, dar profund de incantata de oja de la MARIONAUD. Este un pic cam scumpicica din pct meu de vedere (21 de lei) …dar isi merita , sincer, fiecare banut. Daca ai ocazia sa o incerci…chiar astept si parerea ta, pentru ca nu am mai auzit pe nimeni sa vorbeasca despre oja asta.
    In rest…pupici multi si la cati mai multi follow-eri :*

  3. ramona zice:

    imi plac,asteptam si alte postari de genul asta 🙂

Lasă un răspuns

