Review Fond de ten Guerlain Parure Aqua

Buna frumoaselor,

M-am gandit astazi  sa va spun despre FDT-ul pe care eu il folosesc.Dupa cum v-ati dat seama din titlu este vorba de Guerlain Parure Aqua.

In trecut am avut mari dezamagiri legate de fondul de ten.Dupa ce am incercat tot ce se putea de la L’oreall si Maybelline am avut ocazia sa incerc o mostra de fond de ten Guerlain Divinora.Atunci mi-am spus ca am gasit fondul de ten perfect pentru mine.

L-am achizitionat si am fost super fericita pina s-a terminat.Avea o textura semi-mata,acoperire medie spre mare,destul de rezistent la transfer,ce mai…perfect!!!

Intamplarea a facut ca acum 2 ani sa vizitez un duty-free si m-am indreptat glont spre standul Guerlain.Aici…soc!!!!

Am aflat ca fdt-ul Divinora nu se mai” fabrica” dar domnisoara de la stand a fost destul de draguta sa imi recomande Parure.

Am ezitat in a alege intre Parure Aqua si Parure Extreme iar intr-un final l-am ales pe cel Aqua.Mi-am luat 2 bucati.Acum regret ca nu l-am ales pe cel extrem care era full coverage.

Ce pot spune despre acest fond de ten?Are o textura foarte lejera,acoperire medie.Tind sa cred ca este creeat special pentru cele cu tenul gras(eu avand  tenul mixt).

Pentru mine este suficienta o singura pompita pentru a-mi acoperi intreaga fata.Daca doresc insa un aspect mai airbrushed atunci il folosesc cu o pensula stipple.

Nu pot spune ca acest fond de ten este extraordinar in sensul ca nu il pot compara cu Divinora dar per total e ok.

Un punct negativ ar fi rezistenta mica la transfer.Se ia ca naiba pe telefon!!!Ah, si automat cam la 4 ore trebuie retusat cu pudra in locurile problematice(la mine toata zona T).Plus pretul care te cam da pe spate.Costa cam 50 de $ un tub de 30 ml.Eu am cam facut gaura in buget dar asta e…

Ambalajul in schimb este foaaarte dragut.Auriu,un finish satinat,super!

Eu port nuanta Beige Naturel nr 3.Puteti sa va alegeti nuanta potrivita din cele 12 disponibile

Mai jos aveti poze cu swatch-ul la el.


Voi ati folosit FDT-uri Guerlain ? Ce parere aveti despre ele?

Va puuupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în FDT Guerlain și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

