Ce imi doresc de la 2012

Buna frumoaselor,

Cu toate ca suntem deja de vreo 4 zile in 2012 am stat sa ma gandesc ce imi doresc cu adevarat de la acest an.Nu cred nici o clipa ca acesta va fi ultimul an pe care il vom trai pe acest minunat pamant,ca va veni Armaghedonul, si tocmai de aceea si asa zisele mele rezolutii sunt cat se poate de  normale.

Deci in ordinea” de pe panou”:

  1. Imi doresc sa fiu activa pe bloguletzul meu(ii zic asa ca e mic,are doar o zi)
  2. Imi doresc sa imi duc toate proiectele pe care mi le-am propus pentru acest an la capat
  3. Imi doresc sa mai slabesc vreo 2-3 kilograme
  4. Sa fumez mai putin
  5. Imi doresc sa fiu mai calma(ma aprind repede,rabdarea mea e foaaaarte limitata,sunt scorpion…)
  6. Sa iau carnetul auto

7.Si nu in ultimul rand sa fim sanatosi atat eu cat si familia mea.

Voi ce dorinte v-ati pus cand v-ati luat „La revedere” de la 2011?

Va pupaaa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Rezolutie și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Ce imi doresc de la 2012

  1. Ral Diaconescu zice:

    Eu mi-am pus o singura dorinta : SA MA LAS DE FUMAT
    rezist eroic de pe 2 ianuarie pana acum :)))

Lasă un răspuns

