Prima mea postare

Buna frumoaselor,

Incep aceasta prima postare spunand tuturor La Multi Ani! si fie ca 2012 sa aduca tuturor tot ceea ce isi doresc!
Am stat muuult sa ma gandesc cu ce anume sa incep! Am avut cateva idei „sclipitoare” dar s-au dus repede…
Sper sa pot da sfaturi ok,sa va arat niste machiaje frumoase si decente iar restul le vom descoperi impreuna pe parcurs(so, bare with me,PLEASE!).
Sunt o multime de fete minunate si talentate in blogosfera pe care le admir si le carora le citesc postarile cu sufletul la gura si sper ca si eu sa va captez atentia cu „ceva”.
In concluzie,sper sa fiu pe placul vostru si sa ma iertati daca voi da gres la inceput!

Ah,si nu uitati ca frumusetea se gaseste in noi! trebuie doar sa stim cum sa o scoatem la suprafata!


Va puupa,
Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Prima mea postare

  1. liv-love-life zice:

    Salut,am citit tot ce ai scris cu mare placere si ma bucur mult ca exista persoane ca tine,care posteaza experientele lor.Uneori experiente placute in legatura cu cosmeticele,alteori neplacute.Dar observ ca esti BINE documentata in acest domeniu,iar asta e un lucru bun pentru noi(fetele).Mi-a placut foarte mult lista ta de dorinte pentru 2012….iar dorinta cu sa fumezi mai putin a foast PREFERATA MEA.Cred ca orice fata/femeie care doreste sa fie frumoasa si sanatoasa ar trebui sa nu fumeze.Iti multumesc ca ai facut acest blog pentru noi toate.

    • Alexia zice:

      Hei liv-love-life,
      Iti multumesc pentru cuvintele frumoase si incurajari si sper sa va pot ajuta atat cat pot si ma pricep:)
      Sper sa nu dezamagesc pe niciuna dintre voi.
      Te pup

Lasă un răspuns

